Újra.

 2011.05.14. 22:09

Régen írtam már és történetek dolgok az utolsó bejegyzésem óta. Konkrétan végre megtörtént. Munka után felmentem hozzá az irodába, mikor már senki nem volt bent rajtunk kívül és gyakorlatilag ahogy betettem a lábam hozzá, már nekem is esett. Nem így képzeltem az első együttlétünket, de már annyira vágytam rá, hogy semmi nem érdekelt. Nem túl romantikusan a tárgyaló asztalán dugott meg. Ráadásul fáradt volt, úgyhogy nem volt a toppon, de mondjuk én imádtam. Ennek kb. egy hónapja és azóta persze megint semmi, amit egyre rosszabbul kezelek. Nincs olyan nap hogy ne gondolnék rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosleggomb.blog.hu/api/trackback/id/tr772904250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny Tinenbalm 2011.05.16. 02:00:33

ez kitalációs irománynak rettenetesen gyenge, igazi sztorinak meg szánalmas (ezer éves szori, 10-bôl 9-szer azonos végeredménnyel). minek van valakinek esze, ha nem használja?

Amarcordilla 2011.05.19. 11:07:15

@Johnny Tinenbalm: Ha az ember szerelmes, ritkán használja az eszét sajnos. Egyébként nem kitaláció, ennyire nem érek rá és ha már kitalálni kellene valamit, akkor ennél tényleg tudok jobbat:)
süti beállítások módosítása