Vége a hosszú hétvégének!

 2011.03.16. 20:34

Végre vége, bár bevallom, hogy jót tett. Egész jól elfoglaltam magam, sokat pihentem, rengeteget ettem, tévéztem, sportoltam, szóval volt minden. Ma frissen be az irodába, egész nap hatékony meló, aztán egy hivatalos ügy miatt előbb kellett lelépnem. Rohanok, ki erre a bejáratnál belebotlok. Egy kolléganővel dumált, odaköszöntem nekik, de semmi, vagy nem vett észre, vagy nem akart észrevenni. Fogalmam sincs mi van, de ezzel el is kezdődött a hét, mivel ahogy kiértem az irodából, már fel is akartam hívni, hogy én ezt nem bírom és mondja el, hogy most mi van. Persze visszafogtam magam, de ennek nem lesz jó vége. Nekem még hosszú lesz ez a hét.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosleggomb.blog.hu/api/trackback/id/tr752745455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása